HTML

Ostobaságaim...

Mit jelentek Neked? “Talán csak egy lányt… Talán A lányt… Talán egy barátot… Talán egy régi szerelmet… Talán a múltat… Vagy esetleg a jövőt… Esetleg a szerelmet… Talán egy ismerős figurát… Talán a legnagyobb ellenséget… Talán azt, akit csak gyűlölni tudsz… Talán azt, akit a legjobban szeretsz… Azt, aki fájdalmat okozott neked… Azt, aki mindig melletted van… Azt, aki nem szeretett… Lehet, hogy egy komoly nőt… Vagy csak egy szeleburdi kislányt… Mindenkinek mást jelentek…”

Friss topikok

 Műkörmöt kaptam a szomszédos barátnémtól karácsonyi ajándékképp, egyébként is megcsinálta volna, ezzel foglakozik, de betudtuk a karácsonynak.


Nem tudom ki kíváncsi rá de elmondom mit nem lehet csinálni ekkora körömmel (pedig nem is nagy), ellenben a régi pazar kicsi hajlékony körmömmel. Nos...

Alapból bevered mindenhova, mert valahogy hosszabb az egész.. semmit nem tudsz úgy megfogni, hogy ne legyen útba... Érintős telefonon (Monte) egyszerűen lehetetlen sms-t írni, körömre nem reagál ha ujjbeggyel csinálom meg nem látom a körmömtől... A boltban nem tudtam a centeket felszedni a kasszánál...némi segítségre szorultam....Vakarni lehet..vakarózni meg minek nem az igazi, tulképpen nincs meg az élmény. Cipzárat felhúzni ha egyébként is passzos a gatyád csak sok gyakorlás után válik lehetségessé...gombolni meg hajajjj!...nagy élmény..ha sikerül..
Háát itt a WC tartály gombbal működik, amikor először próbáltam csak úgy megszokásból megnyomni, majd sírva fakadtam...elfelejtettem hogy nem úgy van biz'a!!! Fááájt! De ha már itt tartunk a WC papir használata sem a régi...ezt meg  úgy némi képzeleterővel rendelkezőnek fantáziára bízom...
 
undefined

komment

süti beállítások módosítása