HTML

Ostobaságaim...

Mit jelentek Neked? “Talán csak egy lányt… Talán A lányt… Talán egy barátot… Talán egy régi szerelmet… Talán a múltat… Vagy esetleg a jövőt… Esetleg a szerelmet… Talán egy ismerős figurát… Talán a legnagyobb ellenséget… Talán azt, akit csak gyűlölni tudsz… Talán azt, akit a legjobban szeretsz… Azt, aki fájdalmat okozott neked… Azt, aki mindig melletted van… Azt, aki nem szeretett… Lehet, hogy egy komoly nőt… Vagy csak egy szeleburdi kislányt… Mindenkinek mást jelentek…”

Friss topikok

15.
december

Itt...

Inez63  |  komment

 Ma bementem Eindhoven centrumába, kíváncsi voltam a hollandiai nagyváros fényeire. Azt hittem majd nagyon rá fogok csodálni...igaz, rácsodáltam mert messze nem olyan szép mint otthon akármelyik kisváros karácsonyi fénye...ez itt olyan seholllan. Budapest jutott eszembe, a fénytengerével...igaz, nagyon szép és (de) nagyon költséges...

A télnek színe sincs...csak eső és viharos szél...azt mondják itt ritkán esik a hó. Annyira talán nem is hiányzik...de a karácsony fehérben szép...Karácsony!...nekem olyan nem várom karácsony ez...
Fehér vagy fekete...én megint meg leszek fázva assszem...
Folyt.köv?
 
undefined

komment

süti beállítások módosítása