HTML

Ostobaságaim...

Mit jelentek Neked? “Talán csak egy lányt… Talán A lányt… Talán egy barátot… Talán egy régi szerelmet… Talán a múltat… Vagy esetleg a jövőt… Esetleg a szerelmet… Talán egy ismerős figurát… Talán a legnagyobb ellenséget… Talán azt, akit csak gyűlölni tudsz… Talán azt, akit a legjobban szeretsz… Azt, aki fájdalmat okozott neked… Azt, aki mindig melletted van… Azt, aki nem szeretett… Lehet, hogy egy komoly nőt… Vagy csak egy szeleburdi kislányt… Mindenkinek mást jelentek…”

Friss topikok

MILLIÓ GONDOLAT CIKÁZIK AZ AGYAMBAN...IGAZÁN KÉPTELEN VAGYOK RENDSZERBE SZEDNI ŐKET....SZAVAK DÖRÖMBÖLNEK, DE NEM TUDOK AJTÓT NYITNI...

GONDOLATOKKKAL JÁTSZOK AZTÁN, RÁ KELL JÖNNÖM A JÁTÉK A GYEREKEK ÖRÖME. ÉRTELMEZNI PRÓBÁLOM SAJÁT GONDOLATAIMAT...HÁT TALÁN HA LASSAN IS DE SIKERÜL. KÉNYSZERÍTEM MAGAM RÁ, ÉS VAGYOK OLYAN MAKACS HOGY GYŐZNI FOGOK.

KIMOSOLYGOM MAGAM.......ÖCCCSÉM....!!!!!!!!!!!!!!!   MEKKORA BAROM IS VAGYOK. EGY IDEJE CSAK ARRA KONCENTRÁLTAM HOGY ÖNMAGAMMAL SEGÍTSEK...EGY KIS ALAMIZSNÁÉRT. A FRANCBA IS ÉS MÉG SZÍVESEN IS TETTEM...ÖRÖMMEL TÖLTÖTT EL HOGY ÖRÖMET OKOZHATOK, HITTEM HOGY ADOK ÉS KAPOK HA CSAK EGY KICSIT IS...... KAPTAM...KB MINT EGY KIFIZETETT FELEDHETŐ KURVA...NA NEM, TALÁN MÉGSEM.....EZ ÍGY ERŐS...MINT EGY SZÁNALMAS SENKI....ÉBRESZTENI AKARTAM, ÉLETET ADNI, MOSOLYT, KEDVESSÉGET, ÖNZETLENSÉGET, MINDENT AMI VAGYOK ÉS LEHETEK....

 

HÁÁÁT NEM LETTEM...!!!!

1 komment

süti beállítások módosítása