HTML

Ostobaságaim...

Mit jelentek Neked? “Talán csak egy lányt… Talán A lányt… Talán egy barátot… Talán egy régi szerelmet… Talán a múltat… Vagy esetleg a jövőt… Esetleg a szerelmet… Talán egy ismerős figurát… Talán a legnagyobb ellenséget… Talán azt, akit csak gyűlölni tudsz… Talán azt, akit a legjobban szeretsz… Azt, aki fájdalmat okozott neked… Azt, aki mindig melletted van… Azt, aki nem szeretett… Lehet, hogy egy komoly nőt… Vagy csak egy szeleburdi kislányt… Mindenkinek mást jelentek…”

Friss topikok

 Napoztam ma...az idén először. Mindig is imádtam a fényt...imádtam a napfény illatát..(ízét?), mert van!! Bár meg (vagy rám)pirított de nagyon élveztem ahogy körül ölelte a testem...hmmm!!!...a lágy szellő pedig ott virgonckodott körülöttem...ismét: hmmmm!!!

Többek közt eszembe jutott egy nagyon volt barátom eszmefuttatása az önzetlen szeretetről...meg sok másról...sosem fogok felnőlni hozzá, no de, se'baj!! A lényeg hogy ő jól érzi magát ebben az új szerepben...ez van.

Lassan megint megyek a "nagyvárosba" remélem összejön amire várok,  jellemzően nem vagyok túl  optimista, (kevés jó dolog történt velem...) de ebben bízok nagyon...

Ez az utolsó kredites napom...a lányomnak töltögetek és onnan az ajándék kreditek...de nem mondom hogy soha többé viszlát...mert visszajövök visszajelölgetni, a rám adott szavazatokat...nos, visszaszelidülök hallgatósba...jó is néha...meg azt nagyon jól is csinálom...csak olvasok, hallgatok és mosolygok...

 

komment

süti beállítások módosítása